Анкета вивчення професійної майстерності вчителя
Анкета
вивчення професійної майстерності вчителя
№ з/п
|
Запитання
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
1
|
Чи
відчуваєте Ви контроль за Вашою роботою?
|
|
|
|
|
|
2
|
Чи
вважаєте Ви контроль за вашою роботою об’єктивним?
|
|
|
|
|
|
3
|
Чи
відчуваєте Ви страх тоді, коли вас контролює адміністрація?
|
|
|
|
|
|
4
|
Чи
відзначають під час контролю Ваші успіхи й позитивні результати?
|
|
|
|
|
|
5
|
Чи
ділитеся Ви відверто своїми проблемами й невдачами з керівництвом ліцею під
час контролю?
|
|
|
|
|
|
6
|
Чи
маєте Ви змогу під час контролю обстоювати власну точку зору, не побоюючись
за наслідки?
|
|
|
|
|
|
7
|
Чи
чіткіше Ви уявляєте внаслідок контролю шляхи досягнення кращих результатів?
|
|
|
|
|
|
8
|
Чи
відчуваєте Ви, що після контролю адміністрації ліцею зростає довіра до Вас як
до вчителя?
|
|
|
|
|
|
9
|
Чи
можете Ви стверджувати, що після
контролю ви працюєте краще?
|
|
|
|
|
|
10
|
Чи вважаєте ви, що контроль дає вам
безсумнівну користь і тому є послугою адміністрації?
|
|
|
|
|
|
Мета проведення анкетування: виявити результативність внутрішнього контролю на
основі аналізу його адекватності, ступеня готовності вчителя до самоконтролю.
Сума балів
Від
45 до 33 – тема контролю оптимальна,
орієнтує вчителя на успіх і стимулює його зростання.
Від32
до 21 – оптимальна система контролю,
що орієнтує вчителя на успіх, не склалася, контроль не завжди впливає на
вчителя.
Від
20 до 9 – вчитель сприймає контроль
як жорсткі несправедливі заходи, це не стимулює його педагогічне зростання.
Коментарі
Дописати коментар